Denne bloggen er laget fordi jeg ønsker å skrive litt om min magi verden. Det er en spennende men krevende verden.. innleggene er nok alt for lange , men jeg lover at de er ærlige <3. De er desverre ikke så mange , men jeg håper alikevel at dere som leser disse linjer får litt igjen for å bruke av deres tid på å lese mine ord...
Jeg ønsker dere alle et strålende liv,
herfra jeg sitter å skriver i
Norges sydligste kommune Lindesnes...

Carpe Diem

tirsdag 20. september 2011

Yoga kvelder.

Det er nå Yoga kvelder for nybegynnere på MaGi-låven
Yoga er ypperlig for fordøyelse, blodsirkulasjonen, styrke, balanse, konsentrasjon, kroppsbevissthet, smidighet - og ikke minst får man mer overskudd og energi.

Du lærer deg også å slappe av og stresse ned. Puste øvelser er en viktig del av yoga.
Du vil i løpet av kveldene lære noen enkle grunnøvelser som du kan gjøre hvor som helst.
Du trenger ikke være myk eller utføre øvelsene perfekt.
Yoga er bra for kroppen og balsam for sjelen

Kveldene vil gå fast annen hver onsdag i Oddetallsuker ( 28.09. 26.10. 9.11. 23.11.) og annen hver tirsdag i partallsuker. ( 20.09. 04.10. 18.10. 1.11. 15.11. 29.11. ) OBS 12.10. utgår pga temakvelden høstens grøde.

Pris kr 100 pr gang  Rabatt på kr 200,- om du velger å komme alle kveldene :-)
max 6 deltakere , så vær snar med påmeldingen.
Kveldene vil bli ledet av Linda Ellingsen Østrem
Supertilbud på yoga matter,  førpris kr 349 nå kr 249,-  fås kjøpt på magi-låven

Jeg ønsker dere velkommen ;)

1 kommentar:

  1. Tore Andrè Ekerhovd27. oktober 2011 kl. 16:20

    Heisan Marry-Ann, her er jeg :-) Fint å lese litt her inne da :-)
    Hilse Egil :-)

    Mvh

    Tore Andrè (fra Jakten På den Sjette Sans 2010, om du husker;-)

    SvarSlett

Takk for at du la igjen hilsen hos meg ;)