Denne bloggen er laget fordi jeg ønsker å skrive litt om min magi verden. Det er en spennende men krevende verden.. innleggene er nok alt for lange , men jeg lover at de er ærlige <3. De er desverre ikke så mange , men jeg håper alikevel at dere som leser disse linjer får litt igjen for å bruke av deres tid på å lese mine ord...
Jeg ønsker dere alle et strålende liv,
herfra jeg sitter å skriver i
Norges sydligste kommune Lindesnes...

Carpe Diem

mandag 24. oktober 2011

 Trekking av den første GIVE AWAY
   Selv om det ikke kom så mange kommentarer så er det SPENNENDE
TUSEN TAKK til alle dere som bidro
 Trekkingen forgikk slik;  Navnene til dere som hadde skrevet en kommentar ble skrevet på en lapp, til dere som også ville være følgere så ble navnet deres skrevet på to lapper...
 

 Deretter ble lappene puttet i en krukke
 og så er det på tide å trekke ut
en vinner
Hvem kan det være mon tro ????

 Den heldige vinner 
ble

 HILDE.P.!!!

GRATULERER 
DU er den heldige vinner av en 
fjernhealing 
 Hilde ; ring meg på 92615221 mellom 11-18 
så avtaler vi en dag det kan passe.

 Til dere andre .. der kommer nye muligheter ved neste blogginlegg til å vinne en ny Give Away.. 

 Dere som ikke vant ...  og leser dette  
Dere får muligheten til å prøve en fjernhealing 
til kun kr 200,- inkl samtale etterpå. 
  Må bestilles innen fredag 14 oktober kl 12.00. send helst sms på 92615221
 
 
Klem fra Marry-Ann  
 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse Hilde ;);)

    SvarSlett
  2. Venter i spenning på neste innlegg ;););)
    Ha en strålende dag,herlige du ;)

    SvarSlett

Takk for at du la igjen hilsen hos meg ;)