Denne bloggen er laget fordi jeg ønsker å skrive litt om min magi verden. Det er en spennende men krevende verden.. innleggene er nok alt for lange , men jeg lover at de er ærlige <3. De er desverre ikke så mange , men jeg håper alikevel at dere som leser disse linjer får litt igjen for å bruke av deres tid på å lese mine ord...
Jeg ønsker dere alle et strålende liv,
herfra jeg sitter å skriver i
Norges sydligste kommune Lindesnes...

Carpe Diem

onsdag 21. september 2011

Møt Lillian Muller,hjemme hos meg...

Hollyvood stjernen og supermodellen Lillian Muller kommer til Lindesnes 
 
2 oktober kl 18.00

 
Velkommen til et inspirerende og motiverende foredrag om
kosthold, trening og positiv tankegang.




Få hennes råd og tips om hva du kan gjøre for å oppnå et sunnere jeg. Lillian selv har fylt 60 år men føler seg allikevel som en 20 åring.
... Du vil ikke angre på å ta turen hit, Lillian Müller er en inspirerende foredragsholder full av livsglede og energi! I foredraget deler hun egne erfaringer med en sunn livsstil og hvordan dette har vært med på å holde henne ung, frisk og vital.




Benytt sjansen til å møte helse dronningen som i 2010 ble kåret til
PETA prim`s mest sexy vegetarianer over 50 år.
Neste lørdag kan du stifte nærmere bekjentskap med henne i
God Kveld Norge.
I oktober utgaven av bladet ”Mann” / livstil kan du lese reportasjen
Å holde seg frisk , vital og ung , hele livet !!!

Påmelding senest torsdag 29 september.
Send mail til Marry-Ann Gimre magisk7@gmail.com eller i innboksen på facebook.
Foredraget holdes på Magi-Låven, Foss i Lindesnes kommune.

Lurer du på noe kan du også ringe Marry-Ann på tlf 92615221


Les mere om Lillian Muller

Gled dere , hun er et fyrverkeri å høre på :-))

1 kommentar:

  1. Hei vennen :-) Der fant jeg deg :-)
    Kjempefin blogg, send denne dama som har hjulpet deg, til meg, hahaaaa

    Vi sees snart og STOR klem fra meg

    SvarSlett

Takk for at du la igjen hilsen hos meg ;)